Аналіз психологічних якостей спортсменів пожежно-прикладного спорту в змагальній діяльності

  • Ігор Коваль
  • Андрій Ковальчук
  • Андрій Петренко
Ключові слова: спортсмени, пожежно-прикладний спорт, навчально-тренувальний процес, анкета визначення психологічних чинників

Анотація

У статті здійснено поглиблений аналіз підготовки спортсменів пожежно-прикладного спорту. Досліджено та систематизовано ключові позиції вчених щодо форм і напрямів організації занять із фізичного виховання. Розроблено авторську анкету визначення психологічних чинників становлення спортсменів у пожежно-прикладному спорті, за її допомогою проведено анкетування діючих спортсменів Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Автори роблять висновок, що при розробці програм підготовки спортсменів пожежно-прикладного спорту необхідно не лише звертати увагу на інноваційно-технологічні розробки, а й робити акцент на морально-психологічній складовій, яка впливає на результат спортивної діяльності особистості. Тому в змагальній діяльності необхідно: ретельно вивчати організаційні проблеми, забезпечуючи необхідними засобами й матеріалами; цілеспрямовано формувати колектив; постійно аналізувати негативні соціально-психологічні явища, які виникають між спортсменами. Одержані авторами результати актуальної наукової проблеми дослідження психологічних якостей спортсменів пожежно-прикладного спорту засвідчують, що її вирішення потребує розуміння й особливої психологічної підготовки, яка повинна стати невід’ємною складовою професіоналізму сучасного спортсмена. Успішність виступів у змаганнях зумовлена не лише рівнем фізичної підготовленості, а й здатністю переносити нервово-психологічні навантаження, адже цей вид спорту супроводжується постійними стресовими ситуаціями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-08-08
Як цитувати
Коваль, І., Ковальчук, А., & Петренко, А. (2019). Аналіз психологічних якостей спортсменів пожежно-прикладного спорту в змагальній діяльності. Педагогіка і психологія професійної освіти, (1), 123-130. https://doi.org/https://doi.org/10.32447/22185186.2019.1.13
Розділ
ПСИХОПЕДАГОГІКА БЕЗПЕКИ ЛЮДИНИ