Формування світогляду майбутніх фахівців соціономічних професій: гносеологічний аспект

  • Л. Руденко
Ключові слова: освітній процес, світогляд, фахівці соціономічних професій, гносеологічний аспект, фонові знання особистості

Анотація

Обґрунтовано гносеологічний аспект світогляду майбутніх фахівців соціономічної сфери, урахування якого в їхній професійній підготовці забезпечить оптимізацію освітнього процесу. Формування світогляду передбачає здобуття певної суми знань, вироблення необхідних для успішної діяльності умінь і навичок, спрямування освітнього процесу на усвідомлення студентами соціальних та професійних особистісно значущих цінностей, осмислене включення їх до власної світоглядної системи, яка слугуватиме підґрунтям для їхнього самовдосконалення у подальшій життєдіяльності. Гносеологічний аспект світогляду пов’язаний зі знаннями про довкілля і суспільство, соціальними цінностями, а також із самооцінюванням власного суспільного статусу, тобто спирається на фонові знання особистості. Накопичення фонових знань майбутніми фахівцями соціономічної сфери у процесі професійної підготовки безпосередньо впливає на формування їхнього світогляду через створення й удосконалення системи цінностей, переконань, утвердження особистісної та професійної позиції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-02-16
Як цитувати
Руденко, Л. (2018). Формування світогляду майбутніх фахівців соціономічних професій: гносеологічний аспект. Педагогіка і психологія професійної освіти, (1), 27-36. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pedagog/article/view/84
Розділ
ДИДАКТИКА, МЕТОДИКА І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ