Творчий потенціал особистості студента вищого медичного навчального закладу та фактори активізації у процесі професійної підготовки
Анотація
У статті розкрито сутність поняття «творчий потенціал майбутнього лікаря», висвітлено наукові підходи до розуміння феномена творчості як одного з основних концептів процесу формування творчого потенціалу особистості; теоретично обґрунтовано фактори активізації потенціалу майбутніх лікарів під час навчання їх у вищих медичних навчальних закладах. Автор статті робить висновок, що в умовах ринкової економіки, коли надання медичних послуг стає площиною високої професійної конкуренції та висуваються нові вимоги до особистості лікаря, зростає потреба в активізації духовного потенціалу майбутніх лікарів ще під час їхнього навчання у ВНЗ, а відтак і визначення чинників впливу на цей процес. Таким чином, нині гігієна духовного здоров’я – така ж необхідна для життя, як і здоров’я фізичне, тому надзвичайно важливим є завдання навчити майбутнього лікаря творчо мислити, дискутувати, чітко висловлювати і доводити свої погляди, шукати найоптимальніші шляхи вирішення проблеми.