Творчий потенціал особистості студента вищого медичного навчального закладу та фактори активізації у процесі професійної підготовки

  • Р. Слухенська
Ключові слова: творчий потенціал, активізація, майбутній лікар, професійна освіта, творча самореалізація.

Анотація

У статті розкрито сутність поняття «творчий потенціал майбутнього лікаря», висвітлено наукові підходи до розуміння феномена творчості як одного з основних концептів процесу формування творчого потенціалу особистості; теоретично обґрунтовано фактори активізації потенціалу майбутніх лікарів під час навчання їх у вищих медичних навчальних закладах. Автор статті робить висновок, що в умовах ринкової економіки, коли надання медичних послуг стає площиною високої професійної конкуренції та висуваються нові вимоги до особистості лікаря, зростає потреба в активізації духовного потенціалу майбутніх лікарів ще під час їхнього навчання у ВНЗ, а відтак і визначення чинників впливу на цей процес. Таким чином, нині гігієна духовного здоров’я – така ж необхідна для життя, як і здоров’я фізичне, тому надзвичайно важливим є завдання навчити майбутнього лікаря творчо мислити, дискутувати, чітко висловлювати і доводити свої погляди, шукати найоптимальніші шляхи вирішення проблеми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-02-16
Як цитувати
Слухенська, Р. (2018). Творчий потенціал особистості студента вищого медичного навчального закладу та фактори активізації у процесі професійної підготовки. Педагогіка і психологія професійної освіти, (1), 47-55. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pedagog/article/view/85
Розділ
ДИДАКТИКА, МЕТОДИКА І ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ