Система підготовки професорсько-викладацького складу ВНЗ ДСНС України до професійно орієнтованого комунікативного на-вчання майбутніх офіцерів служби цивільного захисту

  • Ю. Ненько
Ключові слова: професорсько-викладацький склад; курсант; професійно орієнтоване комунікативне навчання

Анотація

Метою дослідження є розробка системи підготовки професорсько-викладацького складу до професійно орієнтованого комунікативного навчанню майбутніх офіцерів служби цивільного захисту. Проаналізовано фактори, які перешкоджають ефективній професійно орієнтованій комунікативній підготовці курсантів. Роз’яснено комплекс принципів розробки компонентів підготовки професорсько-викладацького складу освітніх установ ДСНС України до професійно орієнтованого комунікативного навчання курсантів. Виділено три підходи до підготовки викладачів: підготовка фахівця з вищою спеціальною освітою педагогічного та гуманітарного профілю; підготовка фахівця з вищою освітою технічного профілю за умови отримання ним додаткової спеціальності (в рамках заочного або дистанційного навчання); підготовка педагога-спеціаліста за умови отримання ним додаткової підготовки на курсах підвищення кваліфікації. Виділено ряд здібностей викладача, що дозволяють ефективно проводити професійно орієнтоване комунікативне навчання курсантів. Пояснені умови, за яких підготовка професорсько-викладацького складу буде ефективною. Передбачено знання і вміння, які отримають викладачі після прослуховування спецкурсу. Доведено результативність розробленого спецкурсу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-02-16
Як цитувати
Ненько, Ю. (2018). Система підготовки професорсько-викладацького складу ВНЗ ДСНС України до професійно орієнтованого комунікативного на-вчання майбутніх офіцерів служби цивільного захисту. Педагогіка і психологія професійної освіти, (1), 109-116. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pedagog/article/view/92
Розділ
ПСИХОПЕДАГОГІКА БЕЗПЕКИ ЛЮДИНИ