Психологічні аспекти процесу навчання обдарованих дітей у сучасній системі освіти

  • C. Костю
  • А. Химинець
Ключові слова: обдарованість, талант, здібності, індивід, психічна активність, педаго-гіка

Анотація

У статті розглянуто психологічні аспекти управління навчанням обдарованих дітей з урахуванням їх специфіки у контексті особистісно зорієнтованого навчання як інноваційно-педагогічного підходу в роботі з обдарованими дітьми. Автори статті роблять висновок, що у роботі з обдарованою молоддю є не лише сприятливі умови, а й існує ряд проблем в організації навчального-виховного процесу. Обдаровані діти вимагають ретельної розробки методів навчання та виховання, яка б надала їм можливість отримати належні умови для розвитку здібностей. У методах навчання цих учнів мають превалювати самостійна робота, частково-пошуковий і дослідницький підходи до засвоєння знань, умінь і навичок. Контроль за їх навчанням спрямовується на стимулювання поглибленого вивчення і розвиток здібностей. Робота з обдарованими дітьми виступає одним із варіантів реалізації права особистості на індивідуальність. Реалізація цього права найбільше можлива в особистісно зорієнтованому підході.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-02-16
Як цитувати
КостюC., & Химинець, А. (2018). Психологічні аспекти процесу навчання обдарованих дітей у сучасній системі освіти. Педагогіка і психологія професійної освіти, (1), 117-123. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pedagog/article/view/94