СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СЛОГАНІВ ПІСЕННОГО КОНКУРСУ ЄВРОБАЧЕННЯ

  • Olha Olehivna Honcharova Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Iryna Valeriivna Kovalchuk Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: рекламна комунікація, побудова іміджу, імперативні речення, номінативні речення, семантика.

Анотація

У статті розглянуто структурно-семантичні особливості слоганів Євробачення, які дозволяють ефективно реалізовувати комунікативні цілі рекламної та іміджевої кампанії конкурсу. Увага приділяється аналізу лексико-семантичних засобів, що транслюють суспільну місію конкурсу, яка визначається організаторами як укріплення стосунків та культурної співпраці між європейськими країнами, та аналізу структурно-синтаксичних засобів, характерних для слоганів Євробачення. Стаття уточнює формулювання терміну «слоган», який визначається як коротке повідомлення, що ясно транслює основну концепцію бренда в межах певної рекламної чи іміджевої кампанії і поєднує інформативну, експресивну, сугестивну та естетичну функції. У статті розкривається завдання слогана в побудові бренду конкурсу, принцип відображення його місії через слоган та зв’язок слогана з країною проведення конкурсу. Дослідження визначає, що завдання слогана полягає в тому, щоб запропонувати аудиторії і сформувати у неї новий емоційний рівень відносин з конкурсом, викликати відчуття єдності і причетності до події. Виявлено, що найпоширенішими синтаксичними структурами, що відповідають вимогам компресії інформації, зменшення обсягу вербального компоненту, креолізації тексту та уніфікації форми слоганів стають імперативні і номінативні речення, а також використовуються дієприкметникові звороти та прості речення. Вивчаються функції слогану в рекламній комунікації. В статті наводяться результати дослідження персуазивної функції та ролі слогана у формуванні ідентичності бренду конкурсу. Виявлено, що слоган встановлює прямий або асоціативний зв’язок між конкурсом та країною, що його приймає. Аналіз лексико-семантичного наповнення слоганів Євробачення дозволив виділити такі смислові центри, які відображають місію конкурсу об’єднати народи, пропагувати музику і підтримувати ідею різноманіття, а саме семи "unity”, “music” та “diversity”.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2022-11-02
Як цитувати
Honcharova, O., & Kovalchuk, I. (2022). СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СЛОГАНІВ ПІСЕННОГО КОНКУРСУ ЄВРОБАЧЕННЯ. Львівський філологічний часопис, (10), 25-32. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/philology/article/view/2393