ВЛИВ СУЧАСНОЇ ЛЕКСИКИ ІГРОВОГО КОМП’ЮТЕРНОГО ДИСКУРСУ НА МЕДІА ТА РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОНТЕНТ

  • Hanna Leonidivna Vusyk Бердянський державний педагогічний університет
Ключові слова: лексика віртуального дискурсу, ігровий комп’ютерний дискурс, розважальний контент, Інтернет.

Анотація

Розвиток і впровадження сучасних комп’ютерних технологій у повсякденне життя призвели до створення абсолютно нових видів електронних розваг, які встигли стати важливою частиною української культури. Ставлення до відеоігор у різних країнах досить неоднозначне: дехто називає гру непередбачуваною та непродуктивною діяльністю з набором правил, а деякі розглядають її як форму медіа-мистецтва. Відеоігри залишаються доволі новою темою для лінгвістики. Актуальність дослідження пояснюється тим, що учасниками відеоігрового дискурсу є віртуальні мовні особи, які у процесі спілкування змінюють своє ставлення до часу, до моделі комунікації. У роботі доведено, що відеоігровий дискурс – це текст, що здійснює принцип зворотного зв’язку з символічною реальністю. Для відеоігрового дискурсу характерний усно-письмовий характер мовлення, широке використання розмовної, емоційно-експресивної лексики, мемів, відеоігрового сленгу, скорочень, англомовних запозичень. Незважаючи на численні недоліки ігрового комп’ютерного дискурсу, досліджуваний вид комунікації посідає значне місце в житті сучасної людини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2022-11-03
Як цитувати
Vusyk, H. (2022). ВЛИВ СУЧАСНОЇ ЛЕКСИКИ ІГРОВОГО КОМП’ЮТЕРНОГО ДИСКУРСУ НА МЕДІА ТА РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОНТЕНТ. Львівський філологічний часопис, (11), 51-56. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/philology/article/view/2407