СОЦІОЛІНГВІСТИЧНИЙ ПОРІВНЯЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПОНЯТТЯ «ПОПУЛЯРНІСТЬ»: ВЕЛИКА БРИТАНІЯ ТА США

  • Lyudmyla Vasylivna Soloshchuk Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
  • Yuliia Serhiivna Skrynnik Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: вербальний комунікативний компонент, інфлюенсер, надвербальний комунікативний компонент, невербальний комунікативний компонент, популярність, соціолінгвістика.

Анотація

Стаття фокусується на розкритті сутності поняття «популярність» з точки зору лінгвістики на основі дослідження мовленнєвої та немовленнєвої поведінки інфлюенсерів – ведучих ток-шоу. На сьогодні поняття «популярність» зазнало змін у його значенні та масштабно розповсюдилось у сферу засобів масової інформації та сфери розваг. Порівняльний підхід, застосований у дослідженні, розкриває відмінності між інфлуенсерами у суспільствах Великобританії та США. «Популярність» як об’єкт лінгвістичного дослідження все більше привертає увагу вчених, які досліджують лінгвокогнітивний, комунікативно-прагматичний, лінгвосеміотичний, соціолінгвістичний, лінгвістичний та гендерний аспекти його вербалізації. Важливу роль у процесі формування популярності відіграють мовленнєві та немовленнєві засоби комунікації. Популярність створюється вербальними, невербальними та надвербальними засобами спілкування у результаті діяльності особистості з метою викликати бажану реакцію у масової аудиторії. Дослідження має на меті визначити основні характеристики популярності; якими рисами характеру мають володіти мовні особистості-інфлуенсери у Великій Британії та США для набуття популярності у суспільстві; дослідити де саме, у Великій Британії чи США, ведучі ток-шоу є визнаними інфлуенсерами; схарактеризувати вербальні, невербальні та надвербальні засоби створення популярності на прикладі виступів інфлюенсерів, а саме – ведучих популярних ток-шоу у Великій Британії та США. У ході дослідження виявлено, що ведучі ток-шоу США користуються більшою популярністю у світі в якості інфлуенсерів, ніж ведучі Великобританії; встановлено, що для набуття популярності у американському суспільстві інфлуенсери мають володіти такими якостями, як доброзичливість, гумористичність та оригінальність. Щоб набути популярності у англійському суспільстві, інфлуенсер має бути статним, веселим та кмітливим. Основні якості популярності виведені у статті за допомогою прикладів, що демонструють мовленнєві та немовленнєві засоби у виступах відомих інфлуенсерів Великої Британії та США. Виходячи із цього дослідження, популярним напрямком є дослідження популярності на прикладах людей з іншим видом діяльності, окрім ведучих ток-шоу, із урахуванням гендерного та культурного показників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2022-11-07
Як цитувати
Soloshchuk, L., & Skrynnik, Y. (2022). СОЦІОЛІНГВІСТИЧНИЙ ПОРІВНЯЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПОНЯТТЯ «ПОПУЛЯРНІСТЬ»: ВЕЛИКА БРИТАНІЯ ТА США. Львівський філологічний часопис, (11), 216-223. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/philology/article/view/2438