Методологія історико-педагогічних досліджень

  • Євген Пліско
Ключові слова: : методологія, методологічні підходи, методи, методологія історико-педагогічного дослідження

Анотація

Стаття є теоретичним доробком із проблеми методології історико-педагогічних досліджень, який може використовуватися при написанні дисертаційних робіт. Представлено деякі особливості побудови методології в галузі дослідження історії педагогіки. Зроблено аналіз термінів «методологія», «методологія педагогіки», «методологія історії педагогіки», «метод», «методика» та «науковий метод». Обґрунтовано методологічні ідеї сучасних науковців, які займаються аналізом і вивченням методологічної бази історико-педагогічних досліджень. Представлено декілька різновидів концепцій досліджень, кожний із яких має свій варіант методологічного апарату дослідження. Виділено ряд методологічних підходів і методів, які виокремлюють науково-методологічний інструментарій історико-педагогічних досліджень. Встановлено і теоретично обґрунтовано, що організація методологічного забезпечення історико-педагогічного дослідження повинна складатися з трьох основних взаємозалежних концептів: методологічного, технологічного й історичного.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-08-08
Як цитувати
Пліско, Є. (2019). Методологія історико-педагогічних досліджень. Педагогіка і психологія професійної освіти, (1), 179-187. https://doi.org/https://doi.org/10.32447/22185186.2019.1.18
Розділ
ІСТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ