РОЛЬ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В УДОСКОНАЛЕННІ РЕКЛАМИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ ПРОПАГАНДИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

  • V. M. Skomarovskiy Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Yu. P. Rak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • T. Ye. Rak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

В статті запропоновані основні закони і правила реклами, показано роль інформаційної системи випуску реклами на „твердих” носіях з використанням технології Solid Ink та за принципом ’’Print-on-Demand”. Приведено аналіз інструментальних засобів при створенні орипнал-макету реклами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-09-25
Як цитувати
Skomarovskiy, V., Rak, Y., & Rak, T. (2019). РОЛЬ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В УДОСКОНАЛЕННІ РЕКЛАМИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ ПРОПАГАНДИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. Пожежна безпека, 13, 69-73. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/PB/article/view/1316
Розділ
Статті