ВИБІР СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ ПОВОРОТУ ЛЮЛЬКИ ПОЖЕЖНОГО АВТОПІДІЙМАЧА ДЛЯ СТЕНДОВИХ ВИПРОБУВАНЬ

  • А. Kushnir Львiвський державний унiверситет безпеки життєдiяльностi
  • V. Oksentyuk Національний університет “Львівська політехніка”
  • T. Dzjoba Національний університет “Львівська політехніка”
Ключові слова: пожежний автопідйомник, механізм повороту платформи, система автоматичного керування, система оптимального керування, релейний регулятор.

Анотація

Поставлено завдання синтезувати оптимальну за швидкодією систему автоматичного керування швидкістю виконавчого двигуна безредукторного електропривода повороту люльки, яка би забезпечила задані статичні і динамічні показники координати швидкості в режимах позиціювання і стабілізації. В результаті досліджень було вибрано систему оптимального керування з релейним регулятором швидкості, який працює з безмежно великим коефіцієнтом підсилення при забезпеченні стійкого ковзного режиму релейного елемента. Ця система забезпечує: найкращі статичні і динамічні показники перехідного процесу координати швидкості, які полягають в аперіодичному відпрацюванні завдання з астатизмом першого порядку із максимальною швидкодією; астатичний процес відновлення швидкості з меншим перерегулюванням, під час впливу координатного збурення у вигляді накидання статичного навантаження; меншу чутливість до дії параметричних збурень порівняно з іншими системами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-12-29
Як цитувати
KushnirА., Oksentyuk, V., & Dzjoba, T. (2017). ВИБІР СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ ПОВОРОТУ ЛЮЛЬКИ ПОЖЕЖНОГО АВТОПІДІЙМАЧА ДЛЯ СТЕНДОВИХ ВИПРОБУВАНЬ. Пожежна безпека, 31, 82-89. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/PB/article/view/108
Розділ
Статті