ПОНЯТТЯ ДИСИПАТИВНОГО ПЛЕЧА РЕАКЦІЇ ДОРОГИ НА КОЛЕСІ ПОЖЕЖНОГО АВТОМОБІЛЯ

  • P. M. Hashchuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • M. І. Sychevskyy Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: пожежний автомобіль, еластичне колесо, опір коченню, дисипативне плече сили реакції дороги, коефіцієнт опору коченню

Анотація

Проведено аналіз змістовної і кількісної відповідності один одному найважливіших понять, якими оперує теорія еластичного (пневматичного, зокрема) колеса мобільної машини. Аналіз спирається на протиставлення реального колеса ідеальному та на використання рівнянь силового й енергетичного балансу. За допомогою понять «центр колеса», і «центр шини» відстежено взаємозумовленість трьох чинників — сили, плеча та коефіцієнта опору коченню колеса, які кожен по-своєму характеризують дисипацію енергії в системі «колесо — дорога». Результати аналізу покликані стати у нагоді при синтезі «віртуального пожежного автомобіля».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-24
Як цитувати
Hashchuk, P., & Sychevskyy, M. (2018). ПОНЯТТЯ ДИСИПАТИВНОГО ПЛЕЧА РЕАКЦІЇ ДОРОГИ НА КОЛЕСІ ПОЖЕЖНОГО АВТОМОБІЛЯ. Пожежна безпека, 21, 43-52. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/PB/article/view/617
Розділ
Статті