СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ ОНЛАЙН
Анотація
Статтю присвячено дослідженню еволюції навчання читання англійської мови в цифровому середовищі. Представлено аналіз досліджень провідних методистів для визначення ключових сучасних тенденцій, що формують онлайн-освіту з навчання читання англійської мови. У статті подано систематичний аналіз сучасних підходів, починаючи з адаптивних та персоналізованих навчальних платформ, що використовують алгоритми штучного інтелекту та машинного навчання для індивідуалізації навчання. Значна увага приділяється стратегіям гейміфікації, що перетворюють пасивне читання на захопливий, цілеспрямований досвід через відстеження прогресу, системи досягнень та інтерактивні виклики.Інтеграція мультимедійних елементів представляє ще одну важливу тенденцію, коли платформи органічно поєднують текст, аудіо, відео та інтерактивні візуальні компоненти. Спільні онлайн-спільноти для читання постають як потужні інструменти розвитку критичного мислення через платформи на кшталт Flipgrid, ClassDojo та Google Classroom. Ці середовища сприяють міжкультурному обміну та взаємодії між однолітками.У статті висвітлено перехід до автентичних цифрових текстів із реальних джерел, підкреслюючи розвиток цифрової грамотності через актуальні медіа, професійні публікації та різноманітний онлайн-контент. Цей підхід поєднує навчання читання з практичним застосуванням, розвиваючи навички критичного оцінювання цифрової інформації. Окрему увагу приділено певним складнощам та викликам онлайн-навчання, включаючи питання цифрової рівності, проблеми втоми від екранів та складність надання зворотного зв’язку у віртуальних середовищах. Підкреслено, що успішне онлайн-навчання читання вимагає балансу технологічних інновацій з фундаментальними педагогічними принципами, поєднуючи людиноцентричні підходи до викладання та навчання в цифрових середовищах.

Ця робота ліцензована відповідно доCreative Commons Attribution 4.0 Міжнародної ліцензії.




