ЗАПИТИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті розглянуто питання, які виникли під час викладання навчального курсу «Психологія маркетингу, реклами та PR» здобувачам вищої освіти за спеціальністю «Психологія» у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності, які під час навчання за програмою бакалаврату освоюють цей курс як вибіркову дисципліну. Здійснений огляд публікацій за обраною темою дозволив установити, що в знайдених статтях є достатньо потрібної інформації, а також інших матеріалів, необхідних для викладання цього навчального курсу; проте деякі теми висвітлені не досить повно, що спонукало до проведення додаткової дослідницької роботи. Зокрема, це стосується теми організації і проведення наукових досліджень для розв’язання завдань налагодження роботи психологічних служб і практичних психологів. Під час проведеної додаткової роботи виявлено особливості, які спричинюють труднощі під час розгляду цієї теми. Відповідно до цього здійснено відбір необхідного для розбору теми матеріалу, а його опрацювання під час аудиторних занять передбачено здійснити в межах розробленого та впровадженого концептуального підходу до викладання цього предмету. Такий підхід було використано під час укладання навчальної програми з курсу «Психологія маркетингу, реклами та PR», що зумовило особливості відбору необхідного для розгляду цієї теми матеріалу, а також подальший процес ознайомлення студентів із тематикою занять. Згідно з відібраною для висвітлення названої теми матеріалу, а також прийнятою концепцією його викладання, постало завдання його мінімізації та оптимізації, необхідного для належного опрацювання теми. Спираючись на наявний досвід викладання курсу, для використання наукових досліджень для організації діяльності практичних психологів і психологічних служб складено план емпіричного дослідження, а відібраний матеріал розміщено в доцільній логічній послідовності відповідно до затребуваності під час викладання матеріалу. При цьому були враховані виявлені під час укладання і читання зазначеного курсу особливості та реальні вимоги повсякденності. Розглянуто можливі труднощі, виявлені під час вивчення теми курсу, відповідно до наявних вимог, а також проведено пошук і залучення можливостей для їх подолання. Зроблено висновки зі здійсненої роботи та намічено подальші дослідження в цьому напрямку.

Ця робота ліцензована відповідно доCreative Commons Attribution 4.0 Міжнародної ліцензії.




