ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МНС УКРАЇНИ

  • A. N. Parubok Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • A. I. Kharchuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • O. W. Miller Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: Інформаційно-комунікаційні технології,, активізація навчального процесу,, активна пізнавальна діяльність, активне навчання, телекомунікаційна технологія, електронні підручники, педагогічна інноватика

Анотація

Розглянуто особливості впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, як чинників активізації навчального процесу у вищих навчальних закладах МНС України. Висвітлено специфіку застосування та позитивні аспекти впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Встановлено, що впровадження та активізація інформаційних технологій в навчальному процесі відкриває нові можливості як для науково-педагогічного персоналу, так і для курсантів (студентів) у плані комплексного сприйняття навчального матеріалу. Сучасні педагогічні технології передбачають підвищення інтересу до навчання, а отже і підвищення рівня успішності фахівців вищих навчальних закладів МНС.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-04-04
Як цитувати
Parubok, A., Kharchuk, A., & Miller, O. (2019). ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МНС УКРАЇНИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 3, 30-34. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/1104