КОМП'ЮТЕРИ – ЕРГОНОМІЧНА ВАРІАТИВНІСТЬ У НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

  • I. A. Popko Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

Проаналізовано варіативні принципи ергономіки та їх вплив на ефективність та результативність праці з комп'ютерною технікою. Розглянуто правила та принципи, які діють у систем "людина-машина", узагальнено результати досліджень зарубіжних вчених, зосереджено увагу на різних людських аспектах. Встановлено, що швидкість читання з екрана зменшується від 20 до 30 % порівняно з читанням на папері, а також здатність виявити помилки та розв'язати задачу знижується приблизно у тому ж співвідношенні. Для уникнення стресових ситуацій чи зниження мотивації навчання необхідно використовувати програмне забезпечення високого рівня.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-04-05
Як цитувати
Popko, I. (2019). КОМП’ЮТЕРИ – ЕРГОНОМІЧНА ВАРІАТИВНІСТЬ У НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 3, 66-70. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/1116