ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У КОНТЕКСТІ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ
Анотація
У статті розкрито підходи до вдосконалення процесу формування іншомовної компетентності майбутніх лікарів у контексті невідкладних станів на основі методів Кембриджської методики викладання англійської мови як іноземної. Встановлено, що майбутні лікарі, незалежно від їх спеціалізації, повинні вміти надавати медичну допомогу при невідкладних станах. Уміння надавати першу медичну допомогу при невідкладному стані є свідченням рівня лікарської кваліфікації. Така необхідність може виникнути у будь якій точці світу, тому для майбутніх лікарів важливо опанувати процедуру надання медичної допомоги при невідкладних станах не тільки рідною мовою, але й іноземною. Процес формування іншомовної компетентності майбутніх лікарів є складним завданням не тільки для студентів, а також і для викладачів. У статті представлено вдосконалення організації практичного заняття таким чином, щоб досягти кращих результатів у формуванні іншомовної компетентності майбутніх лікарів у контексті невідкладних станів, особливо у вивченні спеціалізованої термінології. Удосконалення методики полягає у впровадженні додаткового етапу у базову Кембриджську методику. Крім того, спеціально розроблено завдання для етапу заняття “застосування знань”. Зважаючи на специфіку медичної термінології, у статті також подано довідкові матеріали.
Завантаження
Авторські права CC-BY