ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА» ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ V КУРСУ З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
Ключові слова:
педагогічний процес, внутрішня медицина, англомовні студенти.
Анотація
Наголошено на актуальності проблеми фахової підготовки іноземних студентів V курсу з англомовною формою навчання та розглянуто досвід організації викладання дисципліни «внутрішня медицина». З метою забезпечення якісної підготовки майбутнього фахівця наведено підходи до викладання лекційного матеріалу, проведення практичних занять, контролю якості підготовки студента та можливості отримання додаткових матеріалів для самостійної роботи студента.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-26
Як цитувати
KuryataО., KarapetyanК., Frolova I., I., & Kushnir, Y. (2018). ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА» ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ V КУРСУ З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 222-225. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/159
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY