ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНОЇ ЛЕКСИКИ У СИСТЕМІ ЗАСОБІВ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЛІЛІНГВІСТИЧНИХ ГРУПАХ
Ключові слова:
українська мова як іноземна, початковий етап, інтернаціональна лек- сика, іноземні студенти-полілінгви, мовні дискурси.
Анотація
Розглядається пошук ефективних засобів вивчення української мови, як іноземної. Досліджується можливість формування та розвитку комунікативної компетенції слухачів-полілінгвів на початковому етапі вивчення української мови шляхом використання інтернаціональної лексики як опори. Наводяться приклади засобів застосування інтернаціональних слів різних дискурсів при вивченні лексико- граматичного матеріалу на початковому етапі. Доводиться доцільність використання інтернаціоналізмів, що сприяє розвитку мовних навичок, підвищенню ефективності навчального процесу і мотивації до вивчення мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-26
Як цитувати
МіkоsІ. (2018). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНОЇ ЛЕКСИКИ У СИСТЕМІ ЗАСОБІВ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЛІЛІНГВІСТИЧНИХ ГРУПАХ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 233-238. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/161
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY