ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ І РОЛЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ

  • М. Potjagenko ННІПО ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія», Полтава
  • A. Nevoit ННІПО ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія»
Ключові слова: неінфекційні захворювання, здоровий спосіб життя, лікарі.

Анотація

Обґрунтована принципова актуальність питань запровадження принципів здорового способу життя серед лікарів. На сучасному етапі лікарі і пацієнти ведуть схожий нездоровий спосіб життя і однаковою мірою хворіють на неінфекційні захворювання: серцево-судинні, хронічні респіраторні, онкопатологію, цукровий діабет. Для здолання цих хвороб дотримання здорового способу життя є обов’язковим і принциповим. Матеріал статті висвітлює психологічно-педагогічні засади та інші можливості навчального впливу на молодь, зокрема лікарів-інтернів, на післядипломному етапі освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-26
Як цитувати
PotjagenkoМ., & Nevoit, A. (2018). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ І РОЛЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 239-242. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/162