НАВЧАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ У ВНЗ УКРАЇНИ

  • N. Tokuіeva Полтавська державна аграрна академія
Ключові слова: іноземні студенти, українська мова як іноземна, підготовчий факуль- тет, монологічне мовлення, навчальний контроль.

Анотація

Розглянуто проблеми методики навчання монологічного мовлення іноземних студентів у процесі вивчення української мови на підготовчому факультеті (відділенні) шляхом розробки системи навчального контролю і включення його в процес навчання. Усі види контролю – поточний, тематичний, підсумково-тематичний, підсумковий – повинні не лише виявляти рівень знань певного етапу навчання, а і сприяти розвитку мовних навичок, підвищенню ефективності освітнього процесу, вирішенню конкретних завдань, що стоять перед українськими вишами у період реформування системи підготовки іноземних фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-26
Як цитувати
TokuіevaN. (2018). НАВЧАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ У ВНЗ УКРАЇНИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 248-253. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/164