ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ Й ІНФОРМАТИКИ СТУДЕНТАМ-ІНОЗЕМЦЯМ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ

  • А. Kharchenko Полтавська державна аграрна академія
Ключові слова: студенти-іноземці, інформатика, математика, інформатизація освіти, комунікативно-професійна компетентність, адаптація студентів-іноземців.

Анотація

Аналізуються проблеми підготовки іноземних студентів, пов’язані з розвитком їхніх професійних знань. Висвітлено практичний досвід викладачів, адже вирішення цих проблем передбачає впровадження інформаційних технологій та формування інформаційно-освітнього середовища вивчення як української (російської) мови, так і загальноосвітніх дисциплін, зокрема математики та інформатики. Особливу увагу приділено проблемам мовної підготовки, адже одне й те ж інформаційно-освітнє середовище вишу може бути оптимальним. Перешкоджати ефективному розвитку студентів із різними індивідуально-особистісними особливостями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-26
Як цитувати
KharchenkoА. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ Й ІНФОРМАТИКИ СТУДЕНТАМ-ІНОЗЕМЦЯМ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 254-257. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/165