МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У ПРОЦЕСІ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

  • G. Fedyuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: педагогічна майстерність, вчителі природничих предметів, процес неперервного професійного вдосконалення, педагогічне моделювання, модель

Анотація

Розглядаються поняття моделі та особливості. Обґрунтовується побудована модель розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів у процесі неперервного професійного самовдосконалення. Подається її структура, змістове наповнення кожного блока та характеристика їх ролі у досліджуваному процесі розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-06-11
Як цитувати
Fedyuk, G. (2018). МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У ПРОЦЕСІ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, (17), 162-168. https://doi.org/https://doi.org/10.32447/20784643.17.2018.23