ANALYSIS OF CURRENT METHODS OF INTERNET ADVERTISING

  • T. Rak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • R. Hrynyk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

he dynamics of internet-users growth in the world in 1995-2010 and penetration level of Internet users among the regions of Ukraine in the form of graphs and charts are described. The analysis methods of advertising site promotion, the most effective are selected, examples of their usage and efficiency in the form of statistics are presented. Recommendations for creation of Internet-advertisment of higher education establishment to improve the efficiency of vocational work are presented.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-15
Як цитувати
Rak, T., & Hrynyk, R. (2021). ANALYSIS OF CURRENT METHODS OF INTERNET ADVERTISING. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(1), 36-41. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2114