ЗМІНИ У ФУНКЦІОНУВАННІ СИСТЕМИ ОПОВІЩЕННЯ ПРО НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ ТА ЗА НОМЕРОМ ВИКЛИКУ 112 У ПОЛЬЩІ
Анотація
Вступ. Прагнення до підвищення продуктивності має бути відмінною рисою будь-якої системи. Особливо це стосується систем, призначених для захисту життя та здоров’я людей. Ефективність цих систем часто визначає виживання пораненої людини. Такою системою є система оповіщення про надзвичайні ситуації, яка діє в Польщі з 2013 року і відповідає за ефективну роботу екстреного номера 112. Результати і обговорення. У статті представлено організацію системи оповіщення про надзвичайні ситуації, яка діє на всій території Польщі в безперервній системі. Екстрені номери обслуговуються Центрами екстрених сповіщень, які діють у 16 воєводствах та крім того у столиці країни – Варшаві. З моменту запуску системи екстреного оповіщення було внесено ряд змін для її покращення та розширення функціональності екстреного номера 112. Передбачалося, що система екстреного оповіщення складається з центрів екстреного оповіщення (ЦПР), які утворюють єдину систему обробки екстрених повідомлень, що надсилаються на номер екстреної служби 112. Передача такого повідомлення дає змогу розпочати екстрену процедуру та залучити відповідні екстрені ресурси. У системі спеціальні рятувальні завдання виконують медичні рятувальні підрозділи, пожежні підрозділи та поліція. Багато інших служб також співпрацюють із системою, наприклад, аварійні служби газу, служби аварійної енергетики
Завантаження
Авторські права CC-BY