РОЗРОБКА МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОГРАМОЮ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ

  • О. Polotai Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: інновації, проект, програма, освіта, віртуалізація, вища школа, компетенції

Анотація

Розроблено методичні підходи до управління програмою запровадження інновацій у вищій школі. Показано важливість впровадження інновацій в освітньому просторі. Наведено та обґрунтовано концептуальну модель продукування знань в проектному середовищі віртуалізації вищої школи. Описано процес взаємодії учасників проектного середовища програми віртуалізації у вищій школі. Показано алгоритм накопичення знань та перетворення їх на компетенції в проектному середовищі віртуалізації вищої школи. Показано формалізовану залежність концептуальної моделі продукування знань в проектному середовищі віртуалізації вищої школи. Описано усі категорії учасників програми віртуалізації вищої школи та їх роль у формуванні проектного середовища освітніх проектів. Показана роль освітніх проектів та надання освітніх послуг у зростанні освітнього прогресу сучасного інформаційного суспільства. Описано усі позитивні та негативні риси, сильні та слабкі сторони освітніх проектів віртуалізації вищої школи. Проведено SWOT–аналіз типової освітньої програми віртуалізації вищої школи та з його допомогою побудовано ментальну карту сильних та слабких сторін освітнього проекту віртуалізації вищої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-08-31
Як цитувати
PolotaiО. (2018). РОЗРОБКА МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОГРАМОЮ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 53-60. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/316