МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ПРИВОДА МОБІЛЬНОЇ ПІДВІ- СНОЇ КАНАТНОЇ ЛІСОТРАНСПОРТНОЇ УСТАНОВКИ

  • І. Kuzo Національний університет «Львівська політехніка»
  • В. В. Baryliak Національний лісотехнічний університет України, м. Львів
  • L. Dziuba Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • О. Khytriak Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного
Ключові слова: підвісна канатна лісотранспортна установка, динамічна модель привода, динамічні навантаження, фрикційна муфта

Анотація

На підставі методу д’Аламбера розроблено динамічну модель привода мобільної підвісної канатної лісотранспортної установки, оснащеного двигуном внутрішнього згоряння й фрикційною муфтою. Динамічна модель містить ряд теоретичних залежностей, розрахункові схеми й системи диференціальних рівнянь, які описують динамічні процеси у приводі. Розрахункові схеми подано у вигляді три- і чотиримассових систем зі зведеними до вала двигуна параметрами. Для чисельного інтегрування систем диференціальних рівнянь застосовано модифікований метод Ейлера. Визначено динамічні навантаження на ланки привода підвісної канатної лісотранспортної установки з урахуванням взаємозв'язків між експлуатаційними параметрами фрикційної муфти й значенням коефіцієнта динамічності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-03
Як цитувати
KuzoІ., BaryliakВ., Dziuba, L., & KhytriakО. (2018). МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ПРИВОДА МОБІЛЬНОЇ ПІДВІ- СНОЇ КАНАТНОЇ ЛІСОТРАНСПОРТНОЇ УСТАНОВКИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 182-191. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/328