ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ВИХОВАТЕЛІВ В УМОВАХ РОЗГОРТАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА СУПЕРЕЧНОСТІ

  • V. Hryhorenko Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
  • О. Rasskazova Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: cоціальний вихователь, робота з дітьми з інвалідністю, інклюзивна освіта, функції та вимоги до соціального вихователя в умовах інклюзивної освіти

Анотація

Висвітлено питання оновлення педагогічного погляду на сутність професій «соціальний педагог» та «соціальний працівник» у контексті стрімкої зміни соціокультурних та освітніх умов, що складаються під детермінуючим впливом інклюзивних процесів в освіті, які в Україні ще не є усталеними, скоріше – інноваційними. Авторками відстоюється думка, що інклюзія не обмежується реформуванням освіти, вона ґрунтується на філософії турботи та соціальної справедливості, на новій (неосоціальній) моделі розуміння явища інвалідності, в реалізації якої соціальний педагог та соціальний працівник відіграють суттєву роль. Розкриваються суперечності та проблеми, що виникають у підготовці таких фахівців в умовах соціокультурної та освітньої трансформацій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-04
Як цитувати
Hryhorenko, V., & RasskazovaО. (2018). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ВИХОВАТЕЛІВ В УМОВАХ РОЗГОРТАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА СУПЕРЕЧНОСТІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 215-222. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/333