ПРИНЦИП НАСТУПНОСТІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

  • А. Lytvyn Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • L. Rudenko Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: принцип наступності, сучасна парадигма освіти, професійна підготовка, багаторівнева професійна освіта, наступність професійної підготовки, безперервність освіти

Анотація

На основі вивчення сучасного стану професійної підготовки фахівців і специфіки впровадження багаторівневої освітньої системи в Україні в умовах сучасної парадигми освіти запропонована інтенсифікація навчального процесу з урахуванням вимог принципу наступності. Здійснення наступності передбачає поетапний розвиток професійних понять у процесі навчання, проектування й реалізацію наскрізних навчальних програм, розробку методів, форм і засобів забезпечення наступності під час формування професійних компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-04
Як цитувати
LytvynА., & Rudenko, L. (2018). ПРИНЦИП НАСТУПНОСТІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 237-243. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/338