ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АКАДЕМІЧНОМУ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ УСНОМУ СПІЛКУВАННІ

  • А. Onufriv Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова: англомовна компетентність в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні, майбутні маркетологи, види презентацій, типи презентацій, технологія підготовки і проведення презентацій.

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі застосування ефективних підходів до формування у майбутніх маркетологів англомовної компетентності в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні, зокрема – технології підготовки і проведення презентацій. Подано визначення поняття «презентація». Представлені основні комунікативні ситуації професійно орієнтованого спілкування маркетологів. Проаналізовано основні види і типи презентацій, актуальних у професійній діяльності маркетологів. Покомпонентно проаналізовано складові технології підготовки і проведення презентацій, спрямованої на формування у майбутніх маркетологів англомовної компетентності в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-04
Як цитувати
OnufrivА. (2018). ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АКАДЕМІЧНОМУ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ УСНОМУ СПІЛКУВАННІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 244-251. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/339