ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АКАДЕМІЧНОМУ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ УСНОМУ СПІЛКУВАННІ
Анотація
Статтю присвячено актуальній проблемі застосування ефективних підходів до формування у майбутніх маркетологів англомовної компетентності в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні, зокрема – технології підготовки і проведення презентацій. Подано визначення поняття «презентація». Представлені основні комунікативні ситуації професійно орієнтованого спілкування маркетологів. Проаналізовано основні види і типи презентацій, актуальних у професійній діяльності маркетологів. Покомпонентно проаналізовано складові технології підготовки і проведення презентацій, спрямованої на формування у майбутніх маркетологів англомовної компетентності в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні.
Завантаження
Авторські права CC-BY