ПРОБЛЕМИ СТРЕСУ В СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ І ПЕДАГОГІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ

  • С. В. Tymoshuk Львівський національний університет імені Івана Франка
  • О. Tretiak Львівський національний університет імені Івана Франка
  • L. Firman Інститут економіки і туризму
Ключові слова: стрес, стресостійкість, профілактика, працівники освіти, освітня галузь

Анотація

Розглянуто вплив стресу на працездатність людини. Вивчено рівень стресостійкості серед студентів і працівників педагогічної галузі. Опитування щодо виявлення рівня стресостійкості серед студентів четвертого курсу показали що більшості студентів (48,8%) притаманний високий та вищий за середній рівень стресостійкості. Дослідження рівня стресостійкості серед працівників педагогічної галузі показали, що порівняно із майбутніми фахівцями їхній рівень стресостійкості дещо знизився. Виявлено чітку тенденція зниження рівня стресостійкості із зростанням стажу роботи. Проаналізовано підходи щодо запобігання стресу на робочому місці, які можна реалізувати через програми навчання управління стресом і поліпшення здатності справлятися з важкими ситуаціями на роботі, а також через залучення консультантів для розроблення рекомендацій щодо поліпшення умов праці. Доведена важливість участі працівників у забезпечені належного рівня психологічної безпеки праці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-05
Як цитувати
TymoshukС., TretiakО., & Firman, L. (2018). ПРОБЛЕМИ СТРЕСУ В СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ І ПЕДАГОГІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 264-270. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/354