ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ
Анотація
Дослідження присвячене визначенню поняття змісту формування англомовної лексичної компетентності у діловому спілкуванні майбутніх фахівців з маркетингу. Основною метою статті є аналіз останніх досліджень та публікацій з проблематики визначення сутності поняття «зміст навчання» загалом, «зміст навчання іноземної мови» та використання останнього при відборі матеріалів для формування лексичної компетентності в діловому спілкуванні майбутніх маркетологів. Окрім цього, у статті розглянуті структурні компоненти змісту навчання, у процесуальному та предметному аспектах та визначено особливості змісту навчання власне лексичної компетентності та характеристики іншомовних лексичних одиниць.
Завантаження
Авторські права CC-BY