МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДСНС УКРАЇНИ

  • М. Kupchak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • О. В. Повстин Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Z. Hontar Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: дидактичне моделювання, модель навчального процесу, методика викладання, стратегія навчання, модернізація освіти, методичні прийоми навчання

Анотація

Досліджено особливості методики викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах ДСНС України. З цією метою проаналізовано процес навчання, розкрито зміст термінів: «дидактичне моделювання», «модель навчального процесу» та «методика викладання». Розглянуто та визначено методи правового навчання залежно від характеру пізнавальної діяльності. Охарактеризовано методичні прийоми навчання правової теорії за допомогою пояснення, логічного мислення та комунікативних засобів. Обґрунтована необхідність модернізації науково-педагогічними працівниками методики викладання та навчання, що дасть можливість курсантам, студентам та слухачам отримати більш ґрунтовні знання у галузі права.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-12
Як цитувати
KupchakМ., Повстин, О., & Hontar, Z. (2018). МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДСНС УКРАЇНИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 13, 196-205. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/376