ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК АСПЕКТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА

  • L. Trifanina Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Ключові слова: інформаційна культура, соціалізація, соціалізація підлітка, підлітковий вік, успішна соціалізація, медіасередовище, інформаційний простір, інформаційне суспільство

Анотація

Розглянуто проблему важливості інформаційної культури як одного із аспектів соціалізації особистості підлітка. Інформаційна культура, як результат освоєння особистістю всього обсягу соціально значущої інформації, що охоплює певну систему знань, норм і цінностей, котрі дають змогу їй функціонувати, як повноправному члену суспільства, в свою чергу допомагає позитивно соціалізувати особистість. Тому, виникає потреба у володінні інформаційною культурою, яка надає можливості для успішної соціалізації підростаючого покоління. Метою статті є теоретичне обґрунтування значущості такого аспекту соціалізації підлітків як інформаційна культура. Інформаційна культура допомагає вільно і відповідально обирати поведінку і позиції щодо процесів та явищ інформаційної дійсності, мати свідомий і творчий характер цілей і засобів інформаційної діяльності. Вона також навчає вмінню надавати інформацію у будь-якій формі, адекватно відноситися до думок інших, знаходити спільне рішення. Завдяки інформаційній культурі підліток має можливість замислюватися над інформацією й сприймати її більш активно. А це є ніщо інше, як успішний процес соціалізації особистості підлітка. У статті уточнено важливість інформаційної культури як позитивного чинника соціалізації підростаючого покоління.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-20
Як цитувати
Trifanina, L. (2018). ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК АСПЕКТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 13, 226-231. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/391