ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ СТУДЕНТІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК СУСПІЛЬНОГО ПРОГРЕСУ ДЕРЖАВИ

  • І. Hnatyshyn Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: науково-дослідна діяльність, вища школа, прогрес суспільства, творча особистість, творчий потенціал студента, наукова творчість

Анотація

У статті розглядаються особливості прогресу суспільства через призму творчого потенціалу студентів, узагальнюються поняття творчість в науковій літературі; з’ясовується специфіка науково-дослідної діяльності, визначається низка факторів щодо формування творчої особистості майбутнього спеціаліста, пропонуються напрями оптимізації організаційно-інформаційних механізмів активізації науково-творчої діяльності студентів вищих навчальних закладів, які дозволять активізувати навчально-виховний процес у вищій школі, вирішити багато комунікативних та інформаційних проблем, сформувати полікультурну, соціальну та інформаційну компетентність студента; сприятимуть розвитку творчої особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-21
Як цитувати
HnatyshynІ. (2018). ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ СТУДЕНТІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК СУСПІЛЬНОГО ПРОГРЕСУ ДЕРЖАВИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 11, 18-23. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/398