ДО ПИТАННЯ ПРО КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДСНС УКРАЇНИ
Анотація
У статті розкриваються деякі аспекти визначення критеріїв оцінки системи управління процесом виховання майбутніх фахівців пожежної безпеки в умовах підготовки у вищих навчальних закладах Державної служби України з надзвичайних ситуацій.Застосування комплексу запропонованих критеріїв дозволяє визначити такі основні особливості системи управління вихованням у вищих навчальних закладах Державної служби України з надзвичайних ситуацій: структура системи знаходиться в процесі інтенсивного становлення, що має, в основному, емпіричний характер; критерії оцінки ефективності окремих ланок системи не розроблені; рівень управлінських умінь окремих представників підструктур системи не визначений; об'єктом управління є система (виховання); суб'єкт управління є об'єктом управління стосовно вищої управлінської підструктури, що обумовлює існування універсальних методів управління, застосовних до всіх ланок управлінського ланцюга.
Завантаження
Авторські права CC-BY