ДО ПИТАННЯ ПРО КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДСНС УКРАЇНИ

  • V. Kobko ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України
Ключові слова: критерій, оцінка, система, управління, процес, виховання, фахівець, пожежна безпека, вищий навчальний заклад, Державна служба України з надзвичайних ситуацій

Анотація

У статті розкриваються деякі аспекти визначення критеріїв оцінки системи управління процесом виховання майбутніх фахівців пожежної безпеки в умовах підготовки у вищих навчальних закладах Державної служби України з надзвичайних ситуацій.Застосування комплексу запропонованих критеріїв дозволяє визначити такі основні особливості системи управління вихованням у вищих навчальних закладах Державної служби України з надзвичайних ситуацій: структура системи знаходиться в процесі інтенсивного становлення, що має, в основному, емпіричний характер; критерії оцінки ефективності окремих ланок системи не розроблені; рівень управлінських умінь окремих представників підструктур системи не визначений; об'єктом управління є система (виховання); суб'єкт управління є об'єктом управління стосовно вищої управлінської підструктури, що обумовлює існування універсальних методів управління, застосовних до всіх ланок управлінського ланцюга.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-21
Як цитувати
Kobko, V. (2018). ДО ПИТАННЯ ПРО КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДСНС УКРАЇНИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 11, 24-29. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/399