РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ

  • М. Kusii Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: майбутні фахівці служби надзвичайних ситуацій, математичні дисципліни, інтеграція, професійно-важливі якості, дидактичні умови

Анотація

Виділено професійно-важливі якості майбутніх фахівців служби надзвичайних ситуацій Обґрунтовано, що математика відіграє важливу роль у формуванні професійно-важливих якостей майбутніх рятівників, сформовано дидактичні блоки (блок інтеграції, блок інтерактивних технологій, блок інформаційних технологій, блок гуманізації та гуманітаризації), які розкривають системний підхід до викладання математичних дисциплін. На основі цих дидактичних блоків визначені дидактичні умови формування професійних якостей майбутніх фахівців служби надзвичайних ситуацій (професійне спрямування навчання, здійснення міжпредметних зв’язків математичних дисциплін та професійних, застосування проблемно-діалектичного вивчення математичних дисциплін, впровадження засад історизму, культурологічності, використання інтерактивних методів навчання, застосування сучасних інформаційних технологій, створення творчого середовища на заняттях математики).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-21
Як цитувати
KusiiМ. (2018). РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 11, 35-40. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/401