ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ЗНАНЬ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРАВИЛ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

  • V. Horban Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • N. Zhezlo Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • О. Khlevnoy Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: дитячий травматизм, поведінка при пожежі, педагогічні аспекти профілактики, анкетування, учні молодших класів, фактори побутового ризику

Анотація

У роботі проаналізовано педагогічні аспекти профілактики дитячого травматизму внаслідок пожеж. Розглянуто та систематизовано ключові правила поведінки дітей на різних стадіях розвитку пожежі. Наведено та опрацьовано дані опитування учнів молодших класів шкіл м. Львова про основні побутові фактори ризику виникнення пожеж, а також результати тестування знань ними правил поведінки під час пожежі. Обгрунтовано необхідність заохочення батьків до активізації профілактичної роботи протипожежного характеру з дітьми. Встановлено, що, незважаючи на регулярне проведення заходів, спрямованих на розвиток знань, вмінь та навиків безпечної поведінки при пожежі, рівень відповідних знань в молодшій школі зростає незначними темпами, що підкреслює актуальність використання інноваційних технологій при розробці і впровадженні засобів навчання дітей правилам пожежної безпеки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-26
Як цитувати
Horban, V., Zhezlo, N., & KhlevnoyО. (2018). ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ЗНАНЬ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРАВИЛ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 11, 144-151. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/422