ПАРАМЕТРИЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ АВТОМОБІЛЯ
Анотація
Вивчаються особливості й можливості різних методів ідентифікації найважливіших параметрів автомобіля й довкілля: коефіцієнта опору коченню, коефіцієнта втрат в трансмісії та аеродинамічних коефіцієнтів. Протиставляються одна одній методології дослідження автомобіля в аеродинамічному тунелі, на динамометричній дорозі в режимі усталеного руху, на реальній дорозі в режимі вибігу тощо. Стверджується, що аеродинамічний тунель — інструмент параметричної ідентифікації автомобіля з надто обмеженими можливостями, а методологія вільного вибігу інформаційно може більш-менш ефективно обслуговувати занадто примітивні моделі автомобіля. Наводяться аргументи, що визначають саме динамометричну дорогу як найбільш ефективний інструментарій параметричної ідентифікації. Визнано також, що й можливості подальшого удосконалення саме технології ідентифікації з використанням динамометричної дороги є найвагомішими.
Завантаження
Авторські права CC-BY