ПАРАМЕТРИЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ АВТОМОБІЛЯ

  • Р. Hashchuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • М. Sychevskyi Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: автомобіль, аеродинамічність, опір коченню, параметри автомобіля, коефіцієнт обтічності, коефіцієнт опору коченню, ідентифікація

Анотація

Вивчаються особливості й можливості різних методів ідентифікації найважливіших параметрів автомобіля й довкілля: коефіцієнта опору коченню, коефіцієнта втрат в трансмісії та аеродинамічних коефіцієнтів. Протиставляються одна одній методології дослідження автомобіля в аеродинамічному тунелі, на динамометричній дорозі в режимі усталеного руху, на реальній дорозі в режимі вибігу тощо. Стверджується, що аеродинамічний тунель — інструмент параметричної ідентифікації автомобіля з надто обмеженими можливостями, а методологія вільного вибігу інформаційно може більш-менш ефективно обслуговувати занадто примітивні моделі автомобіля. Наводяться аргументи, що визначають саме динамометричну дорогу як найбільш ефективний інструментарій параметричної ідентифікації. Визнано також, що й можливості подальшого удосконалення саме технології ідентифікації з використанням динамометричної дороги є найвагомішими.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-26
Як цитувати
HashchukР., & SychevskyiМ. (2018). ПАРАМЕТРИЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ АВТОМОБІЛЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 12, 191-208. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/432