СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «АНГЛОМОВНА ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНА КОМ-ПЕТЕНТНІСТЬ В УСНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-ПЕДІАТРІВ»
Анотація
Здійснено аналіз сутності і структури поняття «англомовна професійно орієнтована компетентність в усному мовленні майбутніх лікарів-педіатрів» у контексті навчання англій-ської мови для спеціальних цілей. Поняття «професійно орієнтована англомовна компетентність майбутнього лікаря-педіатра» визначено як інтегративну якість цього фахівця, яка виражається в інтеграції мовних, мовленнєвих, соціолінгвістичних, професійних знань, умінь, навичок, здатності досягати комунікативної мети у процесі професійно орієнтованого англомовного спілкування. Встановлено, що структура професійно орієнтованої англомовної ком-петентності в усному спілкуванні майбутніх лікарів-педіатрів є дворівневою, багатокомпонентною. Висвітлено основні підходи, на яких ґрунтувалося і ґрунтується навчання англійської мови для спеціальних цілей, а саме: реєстровий, жанровий, дискурсивний, комунікативний, особистісно-орієнтований, підхід, орієнтований на студента. Визначено критерії, за якими здійснюється оцінювання рівня сформованості англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному мовленні майбутніх лікарів-педіатрів.
Завантаження
Авторські права CC-BY