ПРОЕКТУВАННЯ СТРУКТУРИ САЙТУ MOODLE ДЛЯ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБІТ З ЙОГО СТВОРЕННЯ

  • А. Scherbyna Київський національний університет будівництва і архітектури
  • K. Vasylieva Київський національний університет будівництва і архітектури
Ключові слова: вища освіта, технології дистанційного навчання, Moodle

Анотація

Проаналізовано різні структури категорій курсів сайту Moodle і показано, що структура факультет-спеціальність зручна для студентів, але незручна для викладачів, а структура факультет-кафедра – навпаки. Щоб користуватися сайтом було зручно усім, пропонується поєднати обидві структури так, щоб самі курси зберігалися в категоріях кафедр, а категорії спеціальностей містили гіперпосилання на ці курси, що реалізуються за допомогою модуля субкурс. Це дає змогу зібрати в журналі оцінок службового курсу підсумкові оцінки з усіх дисциплін, які вивчають студенти кожної спеціальності та року навчання, і розрахувати там підсумкові середньозважені оцінки та рейтинги студентів. Розглядається також питання організації робіт з розроблення такого сайту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-08
Як цитувати
ScherbynaА., & Vasylieva, K. (2018). ПРОЕКТУВАННЯ СТРУКТУРИ САЙТУ MOODLE ДЛЯ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБІТ З ЙОГО СТВОРЕННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 9, 35-40. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/527