УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЕКТОМ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ОСНОВІ МОДЕЛЕЙ КОМПЕТЕНЦІЙ
Анотація
Проведено аналіз наявних моделей компетенцій фахівців з інформаційної безпеки (ІБ) та визначено їхнє значення в системі управління освітнім проектом їхньої підготовки, які враховують потреби ринку працевлаштування і вимоги зацікавлених організацій до таких співробітників. Визначено, що профіль компетенцій не статичний в часі, має властивість змінюватись залежно від кон’юктури ринку працівників, розвитку інформаційних технологій, тенденцій наданих освітніх послуг і т.д. Оскільки система управління освітнім проектом підготовки фахівця з ІБ на основі моделей компетенцій є динамічною, то вона потребує постійного оновлення та удосконалення. Проаналізовано види компетенцій, вибрано серед них найбільш прогресивну стосовно потреб структурних підрозділів ДСНС України, сформульовано повну універсальну структуру компетенцій (ПУСК).
Завантаження
Авторські права CC-BY