УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЕКТОМ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ОСНОВІ МОДЕЛЕЙ КОМПЕТЕНЦІЙ

  • Z. Stashevskyi Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Yu. Grytsyuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: модель компетенцій, інформаційна система, освітній проект, критична інформація, компетентність, компетенція, кластери компетенцій

Анотація

Проведено аналіз наявних моделей компетенцій фахівців з інформаційної безпеки (ІБ) та визначено їхнє значення в системі управління освітнім проектом їхньої підготовки, які враховують потреби ринку працевлаштування і вимоги зацікавлених організацій до таких співробітників. Визначено, що профіль компетенцій не статичний в часі, має властивість змінюватись залежно від кон’юктури ринку працівників, розвитку інформаційних технологій, тенденцій наданих освітніх послуг і т.д. Оскільки система управління освітнім проектом підготовки фахівця з ІБ на основі моделей компетенцій є динамічною, то вона потребує постійного оновлення та удосконалення. Проаналізовано види компетенцій, вибрано серед них найбільш прогресивну стосовно потреб структурних підрозділів ДСНС України, сформульовано повну універсальну структуру компетенцій (ПУСК).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-19
Як цитувати
Stashevskyi, Z., & Grytsyuk, Y. (2018). УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЕКТОМ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ОСНОВІ МОДЕЛЕЙ КОМПЕТЕНЦІЙ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 87-95. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/603