ОСОБИСТІ ЯКОСТІ КУРАТОРА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

  • V. Hrytsanyuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: куратор, навчально-виховний процес, компетентність, комунікабельність, стиль керівництва

Анотація

У статті розглядаються такі особисті якості куратора, як компетентність, комунікабельність, стійкість до стресів, морально-етичні якості, аналітичні здібності та їх вплив на ефективність навчально-виховного процесу у вищій школі. Проаналізовано традиційний науковий підхід до визначення стилів керівництва. Визначено, який з них є найоптимальнішим для керівництва академічною групою. У результаті аналізу зроблено висновок, що розвиваючи, вдосконалюючи свої особисті якості та поєднуючи елементи різних стилів керівництва, куратори можуть підвищити ефективність навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-26
Як цитувати
Hrytsanyuk, V. (2018). ОСОБИСТІ ЯКОСТІ КУРАТОРА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 208-212. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/640