ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОВОЛОДІННЯ НАУКОВИМИ ОСНОВАМИ БЕЗПЕКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ
Ключові слова:
психолого-педагогічних аспекти, дидактичні принципи, інфокомунікаційні освітні системи та мережі
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз дидактичних принципів як складових психолого-педагогічних аспектів, які впливають на формування інформаційно-комунікаційної компетентності особистості в освіті ВНЗ. Для досягнення поставленої мети у статті детально розглянуто сутність дидактичних принципів, інформаційно-комунікаційної компетентності, інтеграцію цього поняття у навчальне інтернет-середовище й визначення умов формування та тенденцій і динаміки їх розвитку.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-26
Як цитувати
Zayachkovska, L. (2018). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОВОЛОДІННЯ НАУКОВИМИ ОСНОВАМИ БЕЗПЕКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 213-217. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/641
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY