КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

  • L. Kyyenko-Romanyuk Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Ключові слова: критичне мислення, здоров'язбереженна компетентність, громадянське суспільство

Анотація

У статті розглянуто сутність критичного мислення як здоров'язбереження компетентності фахівця на сучасному етапі розвитку освітньої системи та формування громадянського суспільства з погляду педагогічної психології. Узагальнено результати досліджень, які редукуються до відкриття тісного взаємозв’язку між критичним мисленням як спроможністю неупереджено і об’єктивно визначати власну позицію, розвиненістю особистості та наявністю у неї навичок використання знань в умовах врахування їх адекватності та власної спроможності вирішити завдання чи проблему

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-26
Як цитувати
Kyyenko-Romanyuk, L. (2018). КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 218-221. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/642