ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

  • Т. Beshok Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка
Ключові слова: навчально-пізнавальні медіатексти, майбутні вчителі трудового навчання і безпеки життєдіяльності, медіаосвітні технології, сайти технологічного спрямування.

Анотація

Обґрунтовано шляхи підвищення рівня медіаграмотності майбутніх вчителів трудового навчання і безпеки життєдіяльності у процесі їх професійної підготовки, застосовуючи навчально-пізнавальні періодичні джерела, програми радіо, кіно, телебачення, сайти та блоги мережі Інтернет. Визначено традиційні та інноваційні медіаосвітні технології, розкрито способи їх використання вчителями трудового навчання і безпеки життєдіяльності. Детально проаналізовано сайти технологічного спрямування, ресурси мережі Інтернет, де розміщенні: розробки уроків, їх методичне забезпечення, технічне конструювання, графічна документація, дидактичний матеріал, навчальні програми, накази МОН, навчальне відео тощо. Обґрунтовано основні етапи навчання вчителів застосовувати медіаосвітні технології. Обгрунтовано можливість використання матеріалів інформаційно-пізнавальних сайтів під час проходження педагогічної практики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-12-29
Як цитувати
BeshokТ. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 16, 152-157. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/74