СФОРМОВАНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ В ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Анотація
Розглядається сформованість професійної мотивації в ході педагогічного експерименту курсанта ДСНС до роботи у процесі професійної підготовки. У роботі визначено основні методи педагогічного дослідження – анкетування, опитування, бесіди, які дозволили виявити динаміку сформованості професійної мотивації, з'ясовано показники мотивації (мотивація до професійної діяльності, мотивація навчання у ВНЗ, мотиви навчальної діяльності, мотиви вибору професії, мотивація трудової діяльності), охарактеризовано першочергові та другорядні мотиви вибору професії офіцера ДСНС, здійснено порівняльний аналіз експериментальних даних на початок та наприкінці експерименту.