СФОРМОВАНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ В ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

  • M. A. Dement Харківський національний педагогічний університету ім. Г. С. Сковороди
Ключові слова: професійна мотивація, мотиваційний критерій, показник, анкетування, педагогічний експеримент, майбутній офіцер ДСНС

Анотація

Розглядається сформованість професійної мотивації в ході педагогічного експерименту курсанта ДСНС до роботи у процесі професійної підготовки. У роботі визначено основні методи педагогічного дослідження – анкетування, опитування, бесіди, які дозволили виявити динаміку сформованості професійної мотивації, з'ясовано показники мотивації (мотивація до професійної діяльності, мотивація навчання у ВНЗ, мотиви навчальної діяльності, мотиви вибору професії, мотивація трудової діяльності), охарактеризовано першочергові та другорядні мотиви вибору професії офіцера ДСНС, здійснено порівняльний аналіз експериментальних даних на початок та наприкінці експерименту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-26
Як цитувати
Dement, M. (2018). СФОРМОВАНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ В ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 7, 254-260. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/755