СТРАТЕГІЇ ЧИТАННЯ ТА МОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ

  • O. V. Tatarovska Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова: дорослий, мовна компетенція, вивчення мови, літературні тексти, метакогнітивні стратегії, читання, стратегії читання

Анотація

Це лімітоване спостереження за освіченими читачами має на меті доповнити дослідження процесу прочитання літературних текстів іноземною мовою. За допомогою методу обговорення уголос та співбесід після прочитання досліджено набір стратегій, які використовуються освіченими неносіями англійської мови під час прочитання літературних текстів іноземною мовою, а також їхній прогрес у використанні та усвідомленні цих стратегій після отримання інструкцій викладача. Результати довели, що використання великої кількості когнітивних, супроводжуючих та метакогнітивних стратегій з часом втратило свою важливість, або ж зникло узагалі. Дослідження показує, що набір стратегій змінюється з часом, а також те, що кожний читач змінюється по-своєму. Стаття має педагогічний підтекст та надає подальші рекомендації для майбутніх досліджень процесу читання літератури іноземною мовою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-26
Як цитувати
Tatarovska, O. (2018). СТРАТЕГІЇ ЧИТАННЯ ТА МОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 7, 291-298. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/762