ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ MOODLE В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ

  • S. Yastremska ННІ медсестринства ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», Тернопіль
Ключові слова: підготовка майбутніх магістрів сестринської справи, платформа дистанційного на- вчання, система управління навчанням MOODLE.

Анотація

Актуалізована необхідність використання системи управління навчанням MOODLE в процесі підготовки майбутніх магістрів сестринської справи. Висвітлено особливості, основні переваги й етапи роботи в системі MOODLE. Відображено порядок організації і послідовність дій студента під час навчального процесу за дистанційною формою навчання. Проаналізовано інструменти і сервіси системи управління навчанням MOODLE (засоби адміністрування навчального процесу, створення навчальних курсів, контролю знань, комунікації, єдиний репозитарій для зберігання навчальних матеріалів і завдань, доступ до сторінки з розкладом навчальних курсів, здійснення обміну електронними навчальними матеріалами, реєстрація користувачів, контроль доступу до навчальних курсів, поліпшені засоби комунікації, виконання вправ і завдань в реальному режимі часу, організація самостійної і колективної роботи. Відображено досвід застосування системи MOODLE в дистанційній підготовці майбутніх магістрів сестринської справи в Навчально-науковому інституті медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-12-29
Як цитувати
Yastremska, S. (2017). ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ MOODLE В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 16, 186-190. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/81