МЕТОД ОЦІНКИ ВІДГУКІВ ПАЦІЄНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ З ВИКОРИСТАННЯМ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ
Ключові слова:
Відук пацієнтів, оцінка відгуків пацієнтів, нечітка логіка, контролер нечіткої логіки.
Анотація
В статті описано проблематику оцінки якості роботи медичних закладів. Подано методи збору відгуку клієнтів клінік. Розглянуто аспекти агрегування та побудови статистики вдоволення пацієнтів процесом лікування. Досліджено можливості використання систем нечіткої логіки з метою для вирішення задачі оцінювання вдоволеності якістю лікування. Побудовано та апробовано контролер нечіткої логіки для консолідації параметрів оцінки якості та надання вимірюваного результату.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-19
Як цитувати
Tkachenko, R., & KovalyshynО. (2018). МЕТОД ОЦІНКИ ВІДГУКІВ ПАЦІЄНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ З ВИКОРИСТАННЯМ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 81-88. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/141
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY